07:29 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ضد یخ

مقصر احتمالی می‌تواند در جایگاه قاضی بنشیند؟
پایگاه خبری راد: چندماه پس از آغاز فرآیند بررسی علل سانحه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج و پس از آنکه کمیته بررسی این حادثه اعلام کرد که گزارش خود را نهایی کرده، حالا اختلاف‌نظرهایی به وجود آمده است که تمام فرآیند بررسی کار را زیر سوال برده و سرنوشت تایید نهایی این گزارش را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.
علل سوزن‌ سوزن شدن و سوزشِ دست و پا
پایگاه خبری راد: اکثر مردم گاهی اوقات احساس گزگز و سوزشی در دست و پاهای خود تجربه می‌کنند که اگرچه ممکن است ناخوشایند باشد اما معمولا علت آن جدی نیست با این حال اگر این احساس در اغلب مواقع وجود داشته باشد ممکن است ناشی از یک عارضه یا مشکل مهم‌تر باشد.
عرضه محلول یخ‌زدایی که موجب سبزتر شدن درختان می‌شود/حذف نمک در رفع یخ‌زدگی جاده‌ها
پایگاه خبری راد: محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری کرمانشاه محلولی بر پایه کلسیم و منیزیم به منظور یخ‌زدایی سطوح جاده و خیابان‌ها عرضه کرده‌اند که به گفته آنها این محلول علاوه بر آنکه می‌تواند جایگزین نمک شود، موجب سبزتر شدن گیاهان نیز خواهد شد.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای هفته دوم اسفند
پایگاه خبری راد: سرویس و بازبینی سم‌پاش‌ها در نقاط گرم به منظور کسب آمادگی لازم برای مبارزه با علف‌های هرز، ادامه هرس سبک درختان مرکبات و کاهش عوامل استرس‌زا در مزارع پرورش ماهی از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای دوشنبه تا جمعه (۷ تا ۱۱ اسفندماه) است.
با 25 استاندارد موتورسیکلت‌ها آشنا شویم+جدول
پایگاه خبری راد: با اضافه شدن 8 استاندارد اجباری جدید برای موتورسیکلت‌ها، اسامی مربوط به 25 استاندارد این مدل از وسایل نقلیه اعلام شد.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی با توجه به کاهش دما
پایگاه خبری راد: جلوگیری از تردد کارگران در انبارها بدون رعایت نکات بهداشتی با توجه به شروع فصل آنفلوآنزا، پوشاندن تنه نهال‌ها جهت حفاظت از سرما زدگی، تنظیم تغذیه ماهیان با توجه به کاهش محسوس دما از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای پنجشنبه تا یکشنبه (21 تا 24 دی‌ماه) است که از سوی اداره هواشناسی کشاورز صادر شده است.
توصیه‌های زمستانی هواشناسی کشاورزی
پایگاه خبری راد: بازسازی کندوها، خودداری از سم‌پاشی و محلول‌پاشی در روزهای بارانی، تسریع در کاشت سیر و زیره از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای امروز تا روز جمعه است که از سوی اداره هواشناسی کشاورزی صادر شده است.
طرح بازدید زمستانی خودروهای «سانگ یانگ» تمدید شد+جزئیات
پایگاه خبری راد: گروه صنعتی رامک خودرو از تمدید طرح بازدید رایگان زمستانی خودروهای سانگ یانگ در ایران خبر داد.
توصیه‌های جدید هواشناسی کشاورزی
پایگاه خبری راد: برداشت سبزیجات برگی، بازسازی کندوها با توجه به ماندگاری هوای سرد، سم‌پاشی پاییزه بعد از برداشت درختان سیاه ریشه، بستن درزهای انبارها هنگام شب و بروز سرما و تهویه انبارهای میوه از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای پنجشنبه تا یکشنبه (۲۳ تا ۲۶ آذرماه) است.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
پایگاه خبری راد: ادامه عملیات کشت محصولات پاییزه شامل گندم آبی و دیم و جو با توجه به فعالیت سامانه بارشی، ادامه برداشت خرما، تسریع در برداشت ذرت با توجه به کاهش دما، خودداری از ادامه کاشت چغندر قند پائیزه، از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای دوشنبه تا پنجشنبه ۶ تا ۹ آذرماه است.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای پایانی آبان
پایگاه خبری راد: آبیاری غلات آبی پاییزه، تسریع در برداشت نارنگی‌های پیش‌رس، کشت تاخیری کلزا تا آخر آبان ماه، تنظیم و تهویه دما و رطوبت در مرغداری‌ها و دامداری‌ها به دلیل کاهش نسبی دما و آلودگی هوا از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای یکشنبه تاشنبه (۲۸ تا ۳۰ آبان‌ماه) است.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
پایگاه خبری راد: جمع‌آوری و معدوم کردن شاخه‌های خشک و آفت زده میوه‌های آلوده، بازسازی کندوها، ادغام کندوهای کم جمعیت، متراکم کردن قاب‌های داخل کندو از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای پنجشنبه تا سه‌شنبه (۱۸ تا ۲۳ آبان ماه) است.
توصیه‌های سه روزه هواشناسی کشاورزی
پایگاه خبری راد: سم‌پاشی درختان گردو پس از ریزش برگ‌ها، تسریع در برداشت مزارع سیب زمینی، سم‌پاشی اماکن دامی پس از پاک‌سازی جایگاه و محوطه جهت مبارزه با انگل‌های خارجی از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه ۸ تا ۱۰ آبان ماه است.
هواشناسی اخطار داد
پایگاه خبری راد: انجام آبیاری مزارع زعفران، طعمه‌پاشی، تله‌گذاری و محلول‌پاشی برای مقابله با آفت مگس مدیترانه‌ای، محافظت از احشام در مقابل کاهش دمای صبحگاهی از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای پنجشنبه تا سه‌شنبه (۴ تا ۹ آبان ماه) است.
صادرات این کالاها جایزه دارد
پایگاه خبری راد: طبق بسته حمایت از توسعه صادرات غیر نفتی برای برخی گروه‌های کالایی شرایط بهره‌مندی از مشوق‌های صادراتی در نظر گرفته شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد